|  Zaloguj się
Tu jesteś   »   Forum   »   Ogólnopolskie   »   Prowadzenie firmy   »   sprzedaż w sklepie internetowym
Ważna informacja  




Uwaga. Ta witryna internetowa i forum dyskusyjne zostaną wkrótce zamknięte.


Bardzo prosimy o rozpoczęcie nowych dyskusji na dotychczasowe tematy na stronach swoich miejscowości w serwisie

https://www.istrefa.com.


istrefa.com nie wymaga rejestracji ani logowania,
podobnie jak vcity i alegmina

istrefa.com jest superszybka i bardzo dobrze wyświetla się
także na tabletach i smartfonach



UWAGA. MOŻLIWOŚĆ PISANIA I ODPOWIADANIA NA POSTY ZOSTAŁA WYŁĄCZONA. PROSIMY O PRZENIESIENIE SIĘ NA NOWY PORTAL:
www.istrefa.com
wybrać województwo, powiat, gminę i odnaleźć swoją miejscowość

sprzedaż w sklepie internetowym
Ostani post 03-06-2015 18:53:09 teresaoros. 3 Odpowiedzi.
Do druku
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Sortuj:
Nie posiadasz uprawnień, aby odpowiedzieć.

Autor Wiadomości
miłosz
miłosz

--
1 25-02-2015 08:14:23
    Witam,
    mam pytanie odnośnie podniesienia wielkości sprzedaży w sklepie internetowym. Myslicie, że uruchomienie dodatkowej sprzedaży na allegro jest dobry pomysłem?
    karolina
    karolina

    --
    25-02-2015 08:16:17
    *
    Witaj Miłoszu!
    Allegro to bardzo fajna opcja dużo osób poszukuje tam jakiś rzeczy, więc warto pomyśleć o uruchomieniu sprzedaży tą drogą. Jeśli zaproponujesz konkurencyjne ceny i aukcja będzie dobrze przygotowana to na pewno zwiększysz swoją sprzedaż. Na początku możesz pomyśleć o jakiś darmowych narzędziach takich jak na www.aukcjoner.pl to pomoże na starcie zminimalizować koszty
    zuziagola
    zuziagola

    --
    21-05-2015 20:42:47
    *
    Przydatny może okazać się też system obsługi marketingu mobilnego http://serwersms.pl/ - dzięki niemu zbudujesz wizerunek firmy (możesz rozsyłać typowe sms reklamowe lub informacyjne do klientów). Niedrogi a skuteczny sposób na reklamę i zaufanie stałych i nowych klientów.
    teresaoros
    teresaoros

    --
    03-06-2015 18:53:09
    *
    Teraz reklama mobilna jest jedną z najczęściej stosowanych, w różnych branżach. Bardzo szeroki wachlarz możliwości, dowolność konfiguracji systemu, o którym pisze zuziagola powoduje, że wykorzystują go największe marki, choć także, z uwagi na niski koszt, małe firmy. Idealnie sprawdza się w usługach - można informować o terminach wizyt, realizacjach projektów itd. Świetne rozwiązanie w e-sklepach - można informować o nowościach, wyprzedaży itd, potwierdzać wysyłkę czy dostępność towaru. Mnóstwo możliwości, wystarczy poczytać i przetestować.

    Nie posiadasz uprawnień, aby odpowiedzieć.

    Poprzedni wątekPoprzedni wątek Następny wątekNastępny wątek